Disken kallar

Hej på er!


Nu är jag hemma i vår lilla lägenhet. Har hunnit med en massa idag redag tycker jag!

* Beställde glas med Carina kl halv 9, så de kommer på torsdag eller fredag redan för de fanns i lager!! Sjukt lycklig! Så kan jag ha mina fina brillor snart! :D

* Kantbröt mitt mineralglas och lämnade in det, så inget mer skolarbete för min del, gött!

* Mötte Matilda stax efter 9

* Bestämde lekarna vi ska ha med SPIIK

* Bestämde hur vi skulle skriva på tröjorna till huvudfaddrar och sexmästare/sexmästarassistent

* Åkte ner till hamnen och fixade tröjorna

* Åkte till bibblan och skrev ut prislista och foton på det vi säljer i expen

* Satte upp allt i expen. Hittade inte tjepen för kom på att jag hade den hemma :P Så det fick bli uppsättande mha plåster. Sjukt snyggt!





Kära styrelsen!

* Tjötade lite med Erics kompisar

* Tjötade lite med Maria som satt i expen och köpte detta fina märke som ska sys på overallen :)



* Träffade Eric och Fredrik på bibblan och testade Linnéuniversitetet tröjan. Men den är så gul och gul är inte riktigt min färg, sen kunde jag inte bestämma om jag skulle ha en S eller M så det bidde ingen idag ska tänka på om jag vill ha ngn :P


Nu är jag hemma som sagt och ska börja ta tag i disken här. Skönt att febern har släppt så man är som folk igen, men huvudvärken är kvar. Kanske är för att jag inte ätit någon lunch idag. Så har precis tagit ur den sista matlådan ur frysen :)

Nej nu storstädning!


Xoxo / Josefine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0