CNaSiga Skurkar ;)

Gårkvällen var kul! :D



Många gick in för temat, bland oss fanns en sailor moon, bamse och vargen, Haades i Hercueles och den snyggaste outfiten Cruella De Vil ;)

Och så vi "De CNaSiga skrurkarna"






Sittningen bjöds på mkt skratt, skattjakt, lambo kors och tvärs massor med sång och spexande! Ja sånt som en stittning ska innehålla. Sjukt kul!

Efter sittningen blev det hemgång för min del. Har praktiskt tenta idag så måste se lite fräsch ut kanske när ngn ska sitta och besömma en ;)

Men innan dess har jag synundersökning hos Linn vid kvart över elva. Ska bli kul kul! Men lärarna kunde inte bedömma det förns på måndag. (Eftersom hon inte är Leg. Optiker än så måste en lärare kolla att allt stämmer innan det skrivs recept)hoppas verkligen att jag hinner beställa glas och slipa in dem innan jag åker hem för sommaren..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0