CNaS-brännboll!

Hej på er!


Idag har det varit en skön lördag. Började med sovmorgon och långfrukost, sen nån timme på balkongen, men sen började det blåsa kallt. Pratat med kära mor och far <3 Har ringt till lilla Farmor och bestämt en dag hon ska komma hit och hälsa på. Hon är nämligen på Öland nu så det är perfekt att hon kommer hit :)


Vid fyra cyklade jag, Hanna och Eric ner till Kalmarsunds parken för brännboll med CNaS. Vårt lag vann stort! Sista omgången var det 80 mot 20. Utklassning ;)
Trevligt gäng vi CNaSare! :D





Min fina Hanna och Jag <3


Nu har jag precis ätit supergod middag med Eric. Kyckling, cocosmjölk med thaikryddor och en massa grönsaker. MUMS!




Snart ska jag möta upp Hanna  och vi ska ta oss ner till stan och till Maja och tjejerna för att se på Eurovision :D Det ska bli sjukt kul! Hanna tar med godis jag tar med popcorn och hörde att det skulle bli marängsviss ;) Kvällen kan inte bli bättre! :D :D



Vi tjejer ska heja sönder oss, haha ;)

Xoxo / Josefine

Kommentarer
Postat av: Hanna Skattberg

Härligt, jo jag mår me riktigt bra:D

2011-05-15 @ 00:41:25
URL: http://hhannaskattberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0