Beställa glas :D

Hej på er!


Idag har jag fått sova hela natten iaf, skönt! Från tio till halv sju. Tagit en ipren, gurglat, drukit te och ska snart näs-spraya (både mot pollen och vanlig, vet inte vad det är som spökar i min näsa) och så är man typ redo för en ny dag. Det är bara att tänka att man är frisk så går det snabbare :)


Vid åtta ska jag vara i skolan  och beställa glas till mina bågar. Vid nio kommer Matilda och vi ska vara i verkstaden. Jag ska fixa till mitt mineralglas och samtidigt ska vi planera lekarna med spiik :)

Efter det blir det ner till 3&1 för att fixa det sista med huvudfaddertröjorna.

Måste storstäda här hemma också, det är ett mount everest som måste tas hand om och lite damm här och där. För imorgon kommer FARMOR :D (då ska jag vara frisk och det ska vara nystädat!) Vilka krav jag har på mig själv ;)



* Beställa glas kl 8

* Fixa mineralglaset

* Möta upp Matilda och planera lekar med Spiik

* Till 3&1 för att fixa huvudfadder/sexmästare- tröjorna

* Storstäda + diska av mount everest




Mina underbara bågar från Skaga :D

Xoxo / Josefine


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0