3 dagar kvar tills hemgång :D

Hej på er!

Jag vaknade väl som jag förtjänade imorse antar jag. Men gårkvällen var verkligen grym! Då får man må lite dåligt dagen efter :P Vid halv 8 gick jag upp och gjorde frukost till mig och Eric, kunde inte sova mera :P Stekte ägg och skar tomat och äpplejuice på det! Måste vara detta annars försvinner inte baksmällan mina vänner :P


Bästa frukosten!


Har tvättat idag också 10-13 så nu är alla kläder nytvättade tills dess att jag ska åka hem :)


Mötte upp Hanna vid ett för att fixa det sista med sponsringen. Tror ni att det gick? Svar, nej. Möte, lunch och åter kl 2 var våra svar.


Har handlat på Maxi med Eric, han är ju kvar här en vecka längre än mig och i kylskåpet ekar det, så det var dags att fylla på lite :P



Älskade chinos!


I väntan på Maxi


Nu ska jag och älsklingen fortsätta att se på film och äta glass! Mums! Älskar att det finns Laktaspiller så jag kan äta vanlig glass :D



Xoxo / Josefine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0