Vad glad jag blev!

Nu funkar internet igen, det var helt nere förut och var det tills nu :) Gutt att det fungerar igen.

Skola idag som sagt 8.30-12. Hur segt som helst, inge kul alls! Optik är verkligen inte kul.
Sen kom de från SRAT och Svensk Optikerförening och föreläste, det var kul däremot :) Hon pratade om att hon hade jobbat i optikerbutik i några år med jobbade nu på någon ögonklinik med andra undersökningar och sådant som behövs för bla. refraktiv kirurgi (laser behandlingar), längtar verkligen tills att jag är klar och jag får börja jobba :) men först har jag två underbara år kvar av studentlivet i Kalmar :D det är inte fel det heller kan jag tala om!
Så är nu med i fackföreningen Svensk Optikerförening, känner mig lite vuxen här nu. Vuxenpoäng till mig ;)


När jag kom hem såg jag att ett okänt nummer hade ringt mig. Jag ringde upp och då var det Direkt Optik hemma som jag skickat in sommarjobbsansökan till. Så den 2 april när jag är hemma ska jag dit på intervju, hoppas hoppas hoppas! :D Så nu är jag jätteglad!





Snart ska jag iväg på Stepen, men tänkte läsa igenom föreläsningen från idag och mina små frågor innan jag beger mig mot friskis :)

Hej så länge!


Xoxo / Josefine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0