Zlatan hit och Zlatan dit!

Hello :)


Fotbollen är på här hemma, de på teven verkar tro att det bara är Zlatans match. Det är Zlatan hit och Zlatan dit, hela tin typ :p De är faktiskt fler i landlaget! Det är de gula personerna på teven kära sportkommentarer, titta lite på dem också ;)




Jag har en så söt pojkvän som bara vill pussa på mig trotts att jag är sjuk. Han kom hem här förut och hade köpt choklad till mig, min plutt! <3





Övningen var kul, men shit vad svårt det var! Jättemycket att tänka på :P Jobbit nu också när vi inte kan vara där och träna med foroptern eftersom tvåorna har tenta och över inför den och treorna har sina ex-jobb så om två tre veckor kan vi inta undersökningsrummen, då lär man ju glömt en del :p Men vi har fler övningstillfällen där tror jag :)
Imorgon är det föreläsning om Retinoskopi. Det är en metod så man får ett objektivt värde på patientens synfel utan att patienten behöver prata. Jag har fattat efter att ha läst igenom föreläsningen att man lyser in i ögat och kollar på reflexen för att uppskatta synfelet, ska bli spännande och lära sig hur det funkar :D







Nej jag orkar inte kolla mer på matchen för den handlar ju bara om zlatan :p
Ska kolla klart på en film jag kollade på i eftermiddags. Sleepers hette den :) Ska sätta på lite mer te här också, det är tredje kannan för ikväll, här ska det bli en frisk josse!




Xoxo / Josefine

Kommentarer
Postat av: Maja

sv; åh jaa ni hade det snäppet sämre. tycker det är skitstörigt med schemat vissa dagar!! ;/



aaw vad gullig pojkvän du haaaaarr. jag är hundra på att det kommer gå snabbare att bli frisk då :) hihi

2011-03-29 @ 22:41:49
URL: http://maaia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0