Update

Klinisk övning 10.30-12. Skönt med lite sovmorgon så att jag kan sova ut lite och bli frisk. Den sovmorgonen var behövlig.
Hade sämre syn än någonsin idag, kanske beror på att man är förkyld? :S Ingen aning men -5.00 har jag då aldrig haft. (kom fram till -4.75 sen, men ändå mycket mer än vad jag har nu..) kanske sån instrument myopi som lurar :P

Fick nån släng av feberfrossa tror jag på lunchen. Kallsvettades och mådde inge vidare.

Efter lunch var det dags för föreläsning om Insipsteori, svårt att koncentrera sig med en näsa som rinner.. Det blir nog lättare när vi själva ska få vara i verkstaden och börja slipa och så än att ha en föreläsning om hur man gör. Fint endå att Optiker yrket är lite av ett handverk :)


Efter skolan åkte jag förbi systemet en snabbis, hinner inte handla dryck tills på lördag innan lördagen så det fick bli nu :P Så ronja och jag ska in i "Gold-dimman" på lördag! Ska bli grymt kul!



Har varit hemma nu en stund, har inte haft motivation att blogga idag :/ 
Du är saknad mormor



Är i full gång att packa tills imorgon då jag åker hem :)

 

Lite panik inför lördagens party-outfit, står mellan två kjolar, men det blir nog bäst att ta med båda ;) Kanske inte ens vill ha kjol, så det är bäst att ta med lite annat också, jobbigt det där :p
Svårt att beräkna hur mycket man ska ha med sig också, men jag håller mig till ett alternativ per dag :) Minns i höstas när jag var hemma och hade med mig hur mkt som helst, så naj det blir det inte nu :)



Nu kl 6 ska jag på synundersökning åt en tjej som går i trean som håller på med sitt examensarbete. Jag ska få testa att ha endagslinser :) Ska bli spännande!



Xoxo / Josefine

Kommentarer
Postat av: Maja

sv; jaad et är dem pauserna jag överlever på ;) haha.

Har gått igenom samt skrivit frågor till ca 5 föreläsningar. Börjar bli hungrig, idé på något att äta, josefine? Har idé-torka :P

2011-03-31 @ 17:39:04
URL: http://maaia.blogg.se/
Postat av: Maja

Btw vet jag precis hur svårt det är att packa till hemfärd, man vet ju inte alls vilket kläd-humör man är på på lördagkvällen ;S

2011-03-31 @ 17:40:03
URL: http://maaia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0