Underbara helg!

Helgen har varit helt underbar!



I väntan på mamma och pappa :p

FREDAG

Mamma och Pappa kom hit på fredagseftermiddagen :) Vi tre fikade lite, sen hade de köpt två lampor till mig att ha i vardagsrummsfönstret. Hur fina som helst!
Det blev även uppsättning av duschhylla. Mycket välbehövligt så slipper jag och Eric att trängas, med alla mina duschgrejer och hans duschkräm :P





Sjukt snygga eller hur :)

Pappa och jag gick ner till cykelförådet och fixade lysena fram och bak, lås och smörjde kedjan. Eller vi och vi, det var mest pappa :P Tur att man har en sån bra pappa :) <3

Eric kom hem lite senare och då bara det av till restaurang Källaren kronan, där jag hade bokat bord. Det var hur mysigt som helst! :D Jag åt Marulk, det är inte varje dag man äter det liksom. Sjukt gott!





Mammas fina efterrätt



Vi åkte hem och kollade på nån film, men jag somnade i soffan med mamma och pappa på varsin sida om mig. Då är jag lycklig!


LÖRDAG

Vi åt en låångfrukost med te, mackor, fil och flingor, juice. Gott! :) Skönt att ha mamma och pappa här som gillar att äta frukost i skillnad från min käre pojkvän :p

Vi gjorde oss i ordning och gav oss iväg mot IKEA. Där hittades endast nya bordsunderlägg :p Vi kollade på soffa också, men den vi visste skulle finnas där fanns inte längre :/
Vidare in på Mairo, Jysk och Rusta. Det blev handlandes en liten duk-liknande sak till soffbordet, så nu ser det inte lika tomt ut där på :P Skulle egentligen velat ha nån typ av löpare, men alla var för långa.

I på CityGross en sväng för godishandlande :P
Iväg till Maxi en snabbis för fikabrödshandlade, men även kollades på en sittpuff med förvaringsutrymme som Eric och jag sett tidigare i veckan, men inte viljat/kunnat ta på cykeln, så det blev en beige sådan, sjukt praktisk! Och smidigt när man är fler än fyra hemma :)



Det är snyggare än vad det ser ut :P



Vi åkte hemåt och fikade, sen blev det en långpromenad med mamma och pappa. Skönt att få gå och bara prata med dem. Jag saknar er så mycket ska ni veta!

Jag och Eric stod för middagen hemma sedan :) Kyckling/paprika/fetaost pastasås. Det gick hem vill jag lova ;D
Sen kollade vi på Melodifestivalen. Somnade till filmen sen. Som vanligt :P Men mysigt där mellan mamma och pappa :) Men fick upp ögonen för slutet, så jag såg lite i början och lite i slutet ;)

SÖNDAG

Sista dagen med finbesök. Det blev en långfrukost åter igen, sen kollades på Vasaloppet. Eller de andra kollade på Vasaloppet, jag låg och solade med huvudet i mammas knä med öppen balkongdörr så det var helt vindstilla. Skönt! Känndes som riktig sommar värme vill jag lova! Så tygskorna åker kanske på nästa vecka om värdet fortsätter såhär :)

De åkte hemmåt framåt halv två, två.
Alltid jobbigt att säga hejdå, men det är inte så långt kvar innan jag ser dem igen :) Inte nu i helgen men nästa helg kommer syrran, sen två veckor efter det åker jag hem :D


Tack för en jättemysig helg Mamma och Pappa :) <3



Har faktiskt pluggat lite idag, gjort klart egna frågor till alla föreläsningar. Förstår inte hur jag orkat göra det, men nu är det gjort :)
Jag och Eric har även kollat på V och Solsidan idag :p
Jag höll på att somna förut, sittandes när jag läste igenom det jag hade skrivit, men jag måste ju vara vaken till tolv om jag ska boka pass till på tisdag. Då är det cirkelfys som gäller. Har inte provat det, men har hört att det är riktigt jobbigt!



Imorgon har jag föreläsning jag kl ett, skönt med lite sovmorgon! Sen på kvällen är det styrelseutbildning och middag på studentpuben som gäller, det ska bli kul! :)

Xoxo / Josefine

Kommentarer
Postat av: Maria

Jag har också en sån sittpall fast svart och den större :) Skit bra när man ska ta på sig skorna och så kan man ha massa skit i den xD

2011-03-07 @ 10:24:22
URL: http://miisofsweden.blogg.se/
Postat av: Maria

Ofta det är den stora :O hahahah ser ju skit liten ut verkligen :D haha

2011-03-07 @ 11:35:16
URL: http://miisofsweden,blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0