Tjoooo!

Gårkvällen blev ju inte riktigt som planerad.


Jag åkte iväg till Carin och tjejorna en sväng innan vi skulle till sittningen och tog en cider. Mycket trevlig och alla var sjukt taggade på sittning!! ::D 


Ganska god faktiskt! Mango och Lime :)


 Sen bar det av ner till Vallen. Väl där var det uppdukat i långa rader med bord och vita dukar, precis som det brukar vara på sittningar :p Tråkit att inte mikrofonerna fungerade så man hörde inte alls vad toastarna sa :/ Sen hade de bjudit in en stå-uppare, men ingen hörde någonting, lite tråkigt.


Hur som helst kommer KSL upp på scenen och sägar att vi måste vara lite tystare. Vi bara okej, är det inte sittning liksom? Det jag hörde var att KSL hade bokat oss som en teater så vi måste vara lite tysta för de runt omkring, men så var det ju inte :p
Det visade sig att Vallen var dubbelbokat och de hade en teaterföreställning i salen berevid, så det blev vi som fick flytta på oss :O Inte så lyckat kanske.

Jag och matilda på vägen ut från Vallen
Jag - "Det blev ju en snabbis detta"
Matilda - "Ja, en snabbis utan mat!"

Vad vi garvade sen när vi fattade vad vi sagt, hahah!



Hur som helst fortsatte sittningen på Sjösjukan. Där var det ganska trångt och man fick äta i knät på varandra typ.


Jag och mina tjajor! Inte alls med på att kortet tas men :p



Söta Sofie!

Carin tog mer kort under kvällen, får se om de kommer upp på fejan :)


Så där stannade vi till 10 typ innan vi drog på fest hos Markus i hans korridor innan vi skulle bort mot vallen igen :) Det var trevligt! En massa glada människor! (och ja, jag kallar det inte mellanfest, gillar inte det ordet, eller hur Ronja? :P )

Sen blev det tillbax till Vallen igen, och nu var det minsann ingen teater så nu var det bara att dansa på! Vad kul det var! :D Nu har jag verkligen dansat bort alla tankar från tentan!



Trevlig kväll allihopa!



Xoxo / Josefine


Kommentarer
Postat av: Ronja

Nejnej inte mellanfest, usch vilket irriterande ord! haha :)

2011-03-27 @ 14:19:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0