Tisdag 1 Mars

Nu är det 1 mars. Vad tiden har gått fort. Har bott i Kalmar i ett halvår nu :)


Imorse var jag och Maja och tränade på gymet. Duktiga var vi! Innan skolan tom. Helt slut sen när man kom till skolan, hade kört mkt, ben så kunde typ inte gå :p

Halv elva hade vi föreläsning. En ny föreläsare idag. Det var jätteintressant! Hur man mäter Refraktion. Så på torsdag ska vi äntligen få testa med provbåge på varandra och det kommer höras "Bättre, sämre, lika" i salen :P vi ska alltså kolla myopi och hyperopi med hjälp av att sätta starkare/svagare glas i provbågen. Like basic med andra ord, sjukt kul ska det bli!



Efter skolan blev det en sväng till bibblan för att göra lite instuderingsfrågor till morgondagens föreläsning. Vi kom på när vi satt där att vi nog inte kan göra dem idag utan behöver morgondagens föreläsning för att förstå hur man ska göra, men lite klarade vi av :)


Nu sitter jag hemma och har precis bakat en kladdkaka! Jättebra när jag var och tränade imorse, haha! Men det är så sjukt gott!
Blev som ett hjärta




Snart ska jag iväg på mitt första styrelsemöte :) Det ska bli kul, men ska gå och sätta om mina linser för jag ser ingenting :S Det var likadant imorse, jag bytte öga på dem för att jag kan ju ha lagt i fel fack, men då blev det bara ännu värre :P Vet inte var det är om jag behöver starkare igen. Hoppas inte det, men borde kolla upp det snart, för ser inte på tavlan i skolan ;)






<3



Hej så länge!


Xoxo / Josefine

Kommentarer
Postat av: Ronja

Jag ser inte heller på tavlan i skolan längre!! förvånad? eh nej!

2011-03-01 @ 18:32:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0