Tentan gjord, check!

Tentan är nu gjord, känndes skönt endå. Fattade lite iaf, så med lite tur kan det gått vägen, nu håller vi tummarna här :)

Direkt efter tentan stack jag till systemet, här ska supas! Hahah! Nej då, men ikväll är det sittning och tentaslask, det ska bli nice vill jag lova! Men behöver släppa loss lite nu efter denna helvetes vecka som har varit! :)

Har även ringt till mamma och pratat om tentan osv, i typ en timme. Lilla mamma vad hon är söt! Pratade massor om när jag kommer hem för sommaren och att hon och pappa ska ha lägenheten här nere medans jag har huset hemma, fair trade va? ;)


Jag skulle in och boka tågbiljetter hem tänkte jag men så ser jag att den 1 april inte är en fredag utan en lördag :O tänkte det här kan inte stämma. Sen såg jag att sj's kalender var inställd på 1 april 3911, känner inte riktigt att vänta så länge med att åka hem tror jag, hahaha! Hoppas det ordnar upp sig för vill gärna boka idag så de inte tar slut.. För det gick inte att ändra år :/


Har även suttit i bikini en stund på balkongen! Kan vi tänka er det :P Jätte varm mot väggen när det inte blåser, annars var det lite kallt ;)



Vatten med citron i! Mumma!


Nej nu måste jag få i mig nån form av mat här känner jag. Godiset som jag tröck i mig på tentan skriker efter med mat ;)


Ska iväg redan kl. fem så vet inte om jag hinner blogga ngt mera.

Kvällen kommer bli grym!



Xoxo / Josefine

Kommentarer
Postat av: Maja

men gud, att den var inställd på år 3911!!!! hahaha.



ellerhur, han blev helt glad över att jag kommit på vad han hade xD ahahaha

2011-03-27 @ 13:32:17
URL: http://maaia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0