"Storhandling"

Hemma nu efter "storhandling" på maxi och systemet. Bara tunga och stora grejor, först in på systemet för att handla lite vin och cider till imorgon kväll, sen in på maxi och handla mjölk, fil, cornflakes. Men det gick på cykeln sen, är stolt över min lilla Bettan! Skulle inte klara mig utan henne (cykeln alltså) här i Kalmar :)



Har precis dragit en sväng med dammsugaren och diskat upp.


Ska gå loss på det nyhandlade godiset och sätta mig och göra lite fysik, somnade igår över böckerna efter träningen, hahah! :p




Johanna sitter på tåget på väg hit nu :D <3
Så vid sju tiden
ska jag bege mig ner mot stationen och hämta upp henne, så ska vi till studentpuben och käka :)

Höres senare!


Xoxo / Josefine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0