Städnoja

Hemkommen från mötet. Kände inte att jag hade så mkt att tillföra för jag kände inte till så mkt det som sades. Men det var intressant att höra hur snacket går om utbyggnad av Linnéuniversitetet och ev. campus.



(är inte såhär mkt snö här nu)

Fick sån städnoja, eller pedantvarning som Eric kallar det när jag kom hem. Sortera bort gammal reklam och andra tidningar och brev som vi inte behöver, slängt ut allt sånt och alla ga. mjölkpaket och annat skräp. Har även dammsugit, dammat och plockat undan, torkat lite här och där. Så nu är det relativt fint här hemma :)
(kan ju vara att jag inte vill sätta mig med plugget som städ-josse kommer fram... ) Haha!


Men nu ska jag sätta i linserna igen, och sätta mig och plugga lite och vara duktig innan jag och Maja ska iväg på Medelpasset vid sju.





Jag tänker på dig, jag saknar dig Mormor




Xoxo / Josefine


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0