Sömntuta

Har sovit i två timmar, skönt! Det var värlbehövligt måste jag säga :) Vet inte om jag känner mig så mkt bättre med förkylningen, men piggare är jag.

Gjorde lite tacos till lunch, det var mums!




Snart bär det iväg till skolan igen för att första gången få vara i undersökningsrummen, täligt att ge sig ut i blåsten igen. blir inte friskare skulle jag tro. Men det ska bli spännande att få bekanta sig med foroptern :)

En sånn här:



Kul att för en gång skull sitta framför den och inte bakom den som man alltid gör hos Optikern :) Lite som att vara regissör istället för att bara titta på film kanske man kan jämföra det med, hahah! ;P




Så det är bara upp med humöret och inte tänka att man är sjuk så blir man frisk på nolltid!

Hoppas ni mår bra!


Xoxo / Josefine

Kommentarer
Postat av: Jakubalma

Hello! If you want exchange links with my website, contact me please. I can install your link

2012-02-03 @ 12:22:48
URL: http://jakubalma.blog24h.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0