Solsken!

God morgon på er!

Solen lyser över Kalmar
och temeraturen är runt 0. Skön dag väntar med andra ord!
Ska vara inne hela dagen och plågas med Optik dock, men det ser ut att blir en skön cykeltur till skolan idag :D


Svårt att ta kort på det fina vädret men :P

Idag är det som sagt räkneövning 10-12 sen labb 13-16. Har packat ner matlådan redan nu, så det inte blir som förra veckan då jag hade cyklat en bit och insåg att den var kvar hemma. Kom iväg igen 20 över och vi börjar halv, känndes sådär :/ (tar typ 11-13 min och cykla i lagom takt, som endå är rätt snabbt för att vara mig :P)

Har precis fått i mig lite gröt nu, varierade den idag med lite russin i mumma!

Nu ska jag gå och fixa mig, hej så länge!



Xoxo / Josefine

Kommentarer
Postat av: Maja

Sv; mjaa jag är ingen kung på design/Photoshop precis, men tkr det är kul så absolut :D

2011-03-15 @ 15:21:17
URL: http://maaia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0