Sol!

Precis kopierat en sådär 56 sidor med ex-tentor, bara att sätta sig in i det nu då.. Tenta på lördag, börjar känna lite panik..


Hemma också från kliniskövning, plugg i bibblan och en föreläsning om stråltavlan. Så är helt slut med andra ord! Har precis fått i mig lite fil och flingor, sen är det väl bara att sätta sig med Opiken igen då... Vill verkligen inte, men kommer få panik om jag inte pluggar mera. Imorgon är det ju redan torsdag, dvs sista dagen att lära sig grejer för på fredag tänker jag inte sitta alls! Blir bara förvirrad då. Fy! Kan jag inte bara förstå allt och sen ha tentan avklarad? På lördag väntar overallsittning! :D


Skinnjackan åkte på idag trotts allt, hur skönt som helst! Nu är det vår här i kalmar nii! :D (bara att det blåser ngt otroligt jag sofie och hanna som bor åt det här hållet kom knappt framåt på cyklarna :P)




Kl 19 bär det iväg till gymet och medelpasset, vad härligt det ska bli! Vet inte när jag var på gymet sist.. Jo i torsdags, det är inte okej! Men man får skylla på tenta vecka! Eller snarare helvetestenta vecka.. Hoppas det lossnar lite med tentorna här.


Hej svejs på er!



Xoxo / Josefine

Kommentarer
Postat av: Maja

sv; ååååååååååååhhhh längtar till lördag(kväll) så jag dööör. vill supe tet ;)

2011-03-23 @ 21:52:48
URL: http://maaia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0