Skulle kommit upp igår

Sprang ute i det fina vädret typ en timme, sen blev det styrka på balkongen till Mustasch på högsta volym! Grannarna måste ju veta att det bor vettiga människor längst upp ;) hahah!


Sen gjorde jag lunch och tog fram sista biten av kladdkakan i frysen, mums! Försökte mig på optiken, men kännde bara sån panik..





Mumma!

optiken blev det inte gjort allt för mycket av, jag la mig och kollade på tv och somnade.. Sov säkert en timme. Kroppen är nog så utmattad av allt plugg denna vecka, så jag lät mig själv somna ;)


Eric ringde och väckte mig sen, det var dags för maxi!
Då var det bara att dra på sig skönheten igen!



Väl på maxi var det krig vid godiset, men jag fightades tappert och fick min en kilos påse :D Så nu har jag min feta godis påse att knapra på till tentan!



Kolla, den är så tjock att den kan stå på kanten så man slipper vika påsen för att kolla vad man vill ha ;D hahaha!
Mums!


Vi gjorde middag sen och kollade på The event, nya avsnitten!! :D För att försöka lungna min tentapanik. Det gick väl bra tills vi skulle sova, då fick Eric hålla om mig och viska att det skulle gå bra tills jag somnade. Han är för söt <3




Xoxo / Josefine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0