Skön tisdagkväll

Helt slut efter skolan idag!
Räkneövning
med en virrig lärare först på morgonen, så man måste vara med varje ggn han skriver ngn formel så den verkar rimlig, då blir man helt slut i huvudet.

Lunch på verandan i skolan, strålande sol och vindstilla! God mat (pasta med kyckling/fetaost/paprika sås) bästa tjeorna som sällskap och underbart väder! Våren/försommaren kommer bli kanon här i Kalmar! :D



Jag och Sofie ville inte gå in när vi skulle ha Labb kl ett, så vi kom väl 5 min sent, men det var det värt! Men man känner sig så mkt piggare efter man har varit ute i solen en stund! Skönt!

Labben var sjukt seg och vi ville bara gå hem. Vi blev klara typ kvart över fyra, sen begav vi oss hemmåt.


Jag typ somnade i soffan när jag kom hem, helt slut efter denna dag :P Ikväll blir det inget plugg för min del utan det är min pluggfria dag ikväll! Det måste man ha en dag i veckan!



Mina underbara tygskor åkte på idag en solig dag som denna!



Ha en trevlig kväll hörni!


Xoxo / Josefine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0