Sjukling på ingång?

Inte så god morgon på er!

Vaknade nämligen
och känner mig helt igensvullen i halsen. Kul jul liksom..
Så min frukost har bestått av ett glas gurglat saltvatten, och nu en kopp te och en tallrik gröt. Ska försöka få i mig lite juice och en apelsin här också.

Har inte tid att vara sjukt nu! Ska ju hem i helgen. Och innan dess är det en massa föreläsningar och övningar som står på schemat. Fasen! Det måste var detta träliga aprilväder. Som ibland är svinkallt och blåst och ibland 10 grader varmt och sol.

Idag är det föreläsning 8.30-10. Sen är det kliniskövning 15-16.30. Segt eller vad? Men då ska jag hem och sova imellan tänkte jag. Ser lite fram emot den kliniska övningen för idag ska vi äntligen få gå in i undersökningsrummen! :D

Men måste må bättre, detta är inte okej!!
Får gurgla lite mer här.



Xoxo / Josefine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0