Shit vad kul det är!

Jag har kommit fram till det, jag älskar step! Jag har verkligen hittat min träningsform! Man blir både svett, trött och glad! :D Sjukt kul! Lite roligare än att bara springa ute, det är variation, koordination, varvat med styrka. Riktigt nice med andra ord :)





Så nu har jag precis duschat och fick ett infall, så har satt på en tvättmaskin. Den är väl klar snart så ska gå ner och hänga in i torkskåpet :) Blir en tvätt till sen orkar jag inte mera.


Ska försöka plugga lite också, får se om jag orkar det. Börjar få lite smått panik.. Tenta nästa lördag liksom och imorgonkväll kommer Johanna och då blir det inget pluggat i helgen. Nej, det får bli lite plugg mellan nästa tvätt! Usch, vilka krav man har på sig själv :p


Nej nu måte jag äta lite hära innan jag springer ner till tvättstugan!





Xoxo / Josefine


Kommentarer
Postat av: Maria

Shit va duktig du är josse. Jag vill så gärna plugga men jag är så opepp så det vill liksom inte :( Marcel kommer ju i helgen så jag kommer inte heller plugga något då :S Gaah!

2011-03-17 @ 21:17:37
URL: http://mialilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0