Såhär dagen efter..

Såhär dagen efter mår man väl som man förtjänar. Men det var det tusan värt!
Sjukt kul hade jag igår! Dansades en massa till både S&M och Popular! Lätt bästa låtarna just nu :D


Jag har precis käkat frukost, eller typ en timme sen :P Konstigt det där med att ställa om klockan, men nu är det gjort! Helgen blev ännu kortare nu när vi förlorar en timma!
Men men så är det! Imorgon 8.30 börjar en ny kurs! Optisk teknik, det ska bli superkul! Att äntligen kunna få slipa in sina egna glasögon! Sjukt nice! Så på mässan klassen ska på i maj, ska jag hitta några läckra bågar och slipa in mina glas i dem! Fränt va? :D Ska försöka hitta ett par vardags och ett lite fräsigare :)



Frukost!



Har också bokat billjetten hem nu tills på fredag! Nu hade sj fixat sin årskalender till 2011 ;) Så på fredag eftermiddag åker jag, sen kommer jag tillbaka på måndag förmiddag :)
Åh vad det ska bli kul att få komma hem! Längtar verkligen! Har inte varit hemma sen i julas, så det är en stund sen :)



Nu ska jag slökolla på nån film här tänkte jag :)
Borde egentligen ta fram skrivaren och skriva ut handouts till morgondagens föreläsning, men orkar inte det just nu haha! Det får bli senare!


Xoxo / Josefine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0