Så, nu får det va

Det har väl inte blivit allt för mycket plugg idag kan jag säga :P
Skönt!
Läst igenom Optometri frågorna två ggr nu, borde väl börja plugga in det snart också :) Men vad ska man prioritera liksom? Detta, eller Optiken? Det är frågan det..


Nu ska jag dricka te och lägga mig i sängen och kolla (läs: försöka kolla klart) på The Dark Knight som jag började med i fredags, får se om jag somnar idag också, vilket lär bli fallet ;)


Min fina Gotlandsmugg! Den är egentligen pytteliten, men nu ser den megastor ut :P Hahaha


Imorgon är en lång dag med ständig Optik. Först Räkneövning 10.30-12.00, eller om den börjar tio, aja, nånstans där iaf, sen är det labb 13.00-17.00, usch ingen kul dag inte :P


Godnatt på er!

Xoxo / Josefine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0