Rätt låt vann! :D

Träningen var sjukt jobbig idag! Det var inte den vanliga tränaren, utan han killen som håller i step-passen. Så det blev inte medelpass utan medel-puls, dvs mer kondition. Fy vad det var jobbigt! Jag är mer en långdistansare, sen på detta är det ju mycket kortdistans och explosivt, men jag och Hanna körde på! Första ggn jag var svettig efter uppvärmningen :p Tänkte detta lär ju sluta bra ;)



Jättemysig tjekväll med Tacos och Melodifestival. Hur bra kväll som helst!
Skönt att bara var hemma en hel helg utan att vara ute och flänga :p Men nästa helg blir det utgång! Då kommer syrran och då ska vi ut :D





Jag och tjejorna satt och hejade, och det var tillslut rätt låt som vann! Äntligen! :D


Ska gå och sova här nu, håller på att somna framför teven :P


Xoxo / Josefine


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0