På språng

Kort skoldag idag. 8.30-12. Närpunkt, fjärrpunkt och hur man räknar ut var de ligger och såvidare. Det var ganska kul, bara det att jag inte ser ngnting! :O Blir så arg på mina linser, vet inte vad som är fel allt är bara jättesuddigt :S De är inte alls gamla typ två veckor bara, rengjort en massa. Men de vill sig inte så nu är glasögonen på.




Ska snart iväg på Ordförandemöte mitt emot bibblan :)

Får se hur länge det håller på för vill gärna hinna plugga lite idag och träna ikväll. Då måste linserna på igen, jobbigt! Men men. Hoppas det går över. Tror dock att det är för att jag behöver starkare styrka. Typ 0.25 på varje. Brukar vara så. Kommer snart att klassas som blind. Kul liksom :S
Får kanske reda på det imorgon då vi ska börja med att kolla synen på varandra :P


Gjorde asgod mat förut, torsk á la josse. Mumma!









Nej nu ska jag åka iväg så jag inte kommer sent!


Xoxo / Josefine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0