Nu sitter jag här och panikar igen..

Såg att jag hade använt "nu sitter jag här och panikar" som rubrik tidigare, så det fick sluta men igen :P måste väl ha varit till förra optik tentan.. :/


Har tagit det lugnt och ätit frukost typ 40 minuter och försöker slappna av.. Det går sådär vill jag meddela. Vet inte varför jag är så nervös..
Måste tänka att jag klarar det här, jag har alla block med mig. Så bara det kommer liknade uppg som vi redan har gjort så går tentan vägen!


Nu ska jag göra mig iordning här, tentan börjar nio, men kännde att det var skönt att gå upp som vanligt för att inte stressa och få igång huvudet.


Xoxo / Josefine panik




Ringde och pratade med mamma och pappa igår också för att försöka få tiden att gå. De hade inte tänkt att ringa för att stressa upp mig mer, vad söta de är! Så blir de lite förvånade när jag ringer iaf :) Jag älskar er! <3 På fredag får jag träffa er igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0