Naj, nu ger jag upp

Naj, nu ger jag upp för idag med plugget :)
Räknat om alla uppgifterna i Optiken, läst igenom anteckningarna från Optikföreläsningarna, läst igenom alla mina egen-komponerade frågor till alla Optometriföreläsningarna samt läst lite i de "för en halvtimme sedan" helt oöppnade böckerna i Optometrin :) Gillar den lilla boken bäst tror jag, men bra att ha två att jämföra med :)

Jag ringde till Farmor förut som fyller år idag. Grattis på födelsedagen lilla Farmor :) <3 Vad glad hon blev när jag ringde :)


Borde få i mig nån form av middag, men är inte hungrig än :P


Ska ta och sätta mig och se nån film tror jag :) Sen blir det i säng tidigt, för det är skola imorgon 8.30-12 med denna underbara Optik!




Åh vårkänslor! Känns som att våren snart är här! Gillar att det blir varmt och så, men inte när björken börjar blomma, då håller jag mig innomhus gott folk! :P


Xoxo / Josefine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0