Nae inte snö igen!

Jag som trodde att snön var borta för gott här i Kalmar, men icke! Nu snöar det på som bara den utanför fönstret.. Blir inte så pepp på att åka till skolan då om jag får säga det själv :P

Idag är det äntligen dags för lite Optometri-föreläsningar igen. Då det inte bara blir optik, trots att jag skulle vilja ha rälnestuga varje dag nu fram till tentan nästa lördag, men det blir inte alltid som man vill. Har panik nu inför den tentan måste jag säga, jag har nog inte fattat att den är så snart för vi har inte gått igenom ngnting! Ahh!

Så skola idag 8.30-12. Sen är det tänkt plugg med tjejorna en stund. Måste hem, hämta inköpslista och åka iväg till Maxi + systemet, hem och städa innan jag ska hämta johanna vid tåget vid halv 8. Det blir en hektisk dag idag också, som alltid, men jag gillar att ha mkt att göra :)





Det är visst ännu mer snö nu.. Kul att cykla sen :/



Ska dra mig iväg till skolan nu!


Xoxo / Josefine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0