Lång dag igen

Hej och godmorgon på er!


Idag är en ännu en lång dag som väntar. Först kliniskövning (leka optiker) 8.30-10, sen har vi ett hål fram till 15. Då vi har lektion i Optometrin, som jag inte kommer ta in överhuvuttaget för denna vecka är det bara optik som gäller! (förstår inte hur det har tänkt med att lägga en sån lektion mitt i tentaveckan men..)

På hålet är det tänkt att sitta i bibblan och fortsätta Optikplugget, så ska snart göra en äggmacka och ha med som lunch idag :) Lite trött på kycklingkorv och makaroner, för det är de enda matlådorna jag har i frysen (4 st kvar, hahah!)


Det är inte lika varmt idag så känner att skinjackan får hänga på galgen ett tag till :p Skulle velat ha den igår, men tror alltid att det är kallt när man cyklar :) Nej blir att vänta tills det är 10 grader på morgonen för att ha den hahaha! En riktig tunnis är jag!





Snart så kommer denna skönhet titta fram i Kalmar!


Xoxo / Josefine


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0