Kul i undersökningsrummet

Lite missvisande rubrik kanske, men det var kul att göra undersökningar idag. Jag och Sfie lekte optiker/patient. Jag fick fram bra värden på henne och fick fram bra cylinder och axelläge, känndes bra :) Känns som att jag börjar förstå lite mer vad det är man egentligen gör, så det är kul :)
Testade även en massa olika bågar, hahah! Det var kul!
Blev inga kort tagna dock, men vi såg sjukt roliga ut ;)


Hade räknestuga på morgonen, det var inte lika kul det.. Hans fick gå igenom alla uppgifter. Ringa en klocka då att det är svårt kanske? Men nae. Optik 2 tentan kommer endå nästa vecka, fy!



Är hemma nu innan jag ska iväg till Stepen :)



Te och knäckemacka, finns det ngt bättre? :)



Nu är det dags att sätta i linserna och på med träningskläder,




Puss på er!




Xoxo / Josefine


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0