Killer heels!

Idag åkte monsterklackarna på! Det var lite halv regnigt så ville inte ta tygskor, så då blev alternativet, stövlar. Tänkte att jag måste vänja mig att ha högklackat ibland :)



Sjukt snygga, men aj aj, säger fossingarna ;) 7,5 cm:are ;)


Vi hade som sagt kursstart idag av Optisk Teknik :) Det ska bli kul detta! Mycket praktiskt och en praktisk tenta och inlämning av egen-inslipade glasögon. Det ska bli superkul! :D

Hade sen första föreläsningen. Den handlade om Bågmaterial. Det var väl intressant på sitt sätt, men jag tycker glasen och hur man slipar in dem är fräsigare ;) Men det var kul att se när han värmde ett par glasögonbågar så kunde han knögla ihop dem utan att de gick sönder och vänta tills de svalat och sedan värma på dem igen så väcklades de ut till sin ursprungliga form, det var fränt! :)

Blev inte att gå på stan idag med tjejorna, skulle tagit ett par andra skor då kanske, haha! :P

Ringde till Eric som skulle börja sin tenta kl ett och frågade var han var. Så jag mötte upp honom på Nautilus caffét där han satt och åt mat och panikade. Stackarn! Det kommer gå jättebra älskling!


Nu sitter jag här
och funderar på om jag ska ta en helstädning av lägenheten eller om jag bara ska chilla här vi datorn ;) Svårt val det där, hahah! Nej men det ser förjävligt ut här, båda har haft tentavecka så lägenhetssysslor har kommit i andra hand ;)
Jag orkar verkligen inte öva på dagens föreläsning idag, är helt slut efter tentan när det gäller att plugga fortfarande.. Jag ska nog skriva frågor till detta också, så är det lättare att lära in allt som sagts på föreläsningen :)





Halv fem är det Step på g! Längtar! :D



Xoxo / Josefine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0