Ja, god morgon på er!

God morgon!

Eller så god morgon var det inte för mig. Känner att jag har världens träningsvärk i ryggen sen igår och när jag ska hyvla ost, hyvlar jag fingret :/ Ajaj.

Idag är det skola 10.30-12. Sen klinisk övning (leka optiker) 13-14.30
brillorna åker på idag med! Lite skönt faktiskt att ögonen får vila från linserna :)




Ska hem snabbt och skriva klart min presentation till styrelsen det blev inte gjort igår, visste inte hur jag skulle skriva, men idag måste den bli klar!
Har vårt första egna styrelsemöte kl 17 idag, det ska bli kul!

Träning blir det kl 19. Då är det medelpasset som gäller! :D




Nu när det är plusgrader åker favoritstrumpbyxorna på! Love them! :)



Xoxo / Josefine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0