Ingen sovmorgon här inte!

Godmorgon på er alla! :)

Jag skulle egentligen ha börjat halv 11 idag, men jag Hanna och Matilda har bokat in oss i verkstan och ska öva på att göra synundersökningar (vi får inte vara i undersökningsrummen än, haha). Duktiga vi är va? :) Ska försöka vara i skolan runt halv nio :) Så blir det en liten stund innan vi har kliniskövning igen, hahha! ;D Men vi ska lägga till lite, nämligen kolla om patienten har astigmatism, dvs. brytningsfel. Än så länge har vi bara kollat Närsynthet och Översynthet. Så det ska bli spännande :D
Det är så kul allt det här, vet att jag är på rätt ställe! Jag vill verkligen det här :D



Glasögonorm ;)


Glömde säga det igår att Huvudfaddermötet var hur kul som helst! Vi har börjat planera N0llningen lite smått och bestämt vilka som ska planera vilken dag och osv. Jag och Matilda ska planera Lekar med SPIIK :) Det ska bli kul! Åhh vad jag längtar till att få ha overallen i två veckor och skutta runt i en rosa tröja hela dagarna och ha hur kul som helst, det kan inte bli en bättre start på andra året på Optikerprogrammet här i Kalmar :D


N0llningen 2010


Xoxo / Josefine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0