Hemma från bibblan!

Nu är jag hemma från bibblan. Väldigt trött i huvudet efter fem timmars konstant plugg :)


Så nu kurrar magen min efter mat, så lax och bulgur står på menyn (lite insperation från Buffé som kom i brevlådan idag kanske :P)



Pratade med syster nyss om vad vi ska göra osv när hon kommer ner, det ska bli så kul! Var inne och handlade gäst-leg till henne idag också :)


Tänkte att jag skulle ut och sprungit idag, men det blåste så jäkligt, så det blir inte av :)
Jag tar med mig träningsgrejer till mötet ikväll och åker till Friskis efteråt och kör en stund på löpbandet, har så mkt spring i benen! :)

Såg även att Tomas kör ett extra step-pass på torsdag, då var jag snabb med att boka ;) Får se om det går bättre imorgon :)


Om en timme beger jag mig mot bibblan igen för Ordförandemöte, får se hur det går :) Ska även lämna av Eric vid tåget :/ <3


Nu ska jag ta hand om lite disk här.



Xoxo / Josefine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0