Hej alla nattsuddare!

Nu känner jag mig klar med optiken, eller klar bli man väl aldrig med ha skrivit alla tentor nu iaf.





Imorgon är jag ledig hela dagen, så det ska bli skönt med sovmorgon! Imorgon är det inte så mkt plugg som gäller, ska väl sätta i lite mera flärpar tänkte jag och sen kanske räkna om lite exempeluppgifter/räkneuppgifter och kolla vart jag har alla grejer i blocken :)
Annars ska jag bara chilla och kolla på film! Skönt ska det blir! Ska riktigt vila ut efter en helvetes tentavecka! (har lite kladdkaka kvar i frysen, den lär bli uppäten :P )


Ska åka och handla med älsklingen när bibblan stänger vid fem, då ska jag köpa en fet godispåse! :D Vi ska försöka komma på någon fin middag att äta på söndag, då har vi nämligen varit tillsamans i 3 år! Det är helt sjukt vad tiden går! :)
Jag älskar dig Eric <3



Nej nu ska jag krypa ner hos min älskling!


Godnatt på er!



Xoxo / Josefine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0