Godnatt inlägg

Styrelsemötet var kul idag :) Pratade en massa om vad som händer i vår och en massa annat. Känns som att man har lite makt :p Hahah!

Jag och Lina gick lite tidigare, för vi skulle på Medelpasset kl 19. Gud vad kul det är! Och jobbigt på samma gång. Kommer alltid därifrån med att en snygg "nyduschad" (läs mkt svettig) look. Snyggt ;) Det var en ny låt idag, Popular med Eric Saade. Jag är helt kär i den låten alltså! Blir så glad av den :D Lätt att den vinner på lördag då det är final i Melodifestivalen ;P (den spelar just nu här)


Blev helt pigg efter träningen, så fick nått ryck och räknade om fysikuppgifterna. Så är precis klar nu. Knäpp jag känner mig att sitta till elva. Men man måste ta vara på dessa pluggryck, för de är inte så ofta det händer ;D


Borde egentligen sova nu. Har skola 8.30-17 imorgon :/ Men sen kommer det bästa på hela dagen. Huvudfaddermöte :D Här ska planeras nollning :D


Godnattis!



Rosa mjukis :)


Xoxo / Josefine


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0