Godmorgon!

Gårkvällen var kul :) Mycket lyssnande och lyssnande, sen blev det mat med hela styrelsegängen på puben som hade extra öppet bara för oss :) (brukar inte ha öppet på måndagar annars)



Nu sitter jag och äter frukost, men ska snart gå och fixa mig. Idag blir det en glasögondag för vi ska ha övning idag :D Det ska bli kul!
Men innan skolan ska jag och Hanna förbi bibblan. Linnéstudenterna bjuder på semlor! Det är ju fettisdagen idag :)

Sen ska jag, Maria och Sylvia sitta i expen och lära oss hur det funkar där :)

Efter det labb. 13-16.30. Seeegt!


Hem, åka på cirkelfys på friskis. Sen om jag okar, åka på semelbak :D


Händelserik dag vill jag lova.





Xoxo / Josefine

Kommentarer
Postat av: Maximilianmariann

Hi there and nice greetings from Germany. I saw this really good site and thought to sign the guestbook. So keep up the good work - I already added the site to my personal favorites.

2011-05-31 @ 08:26:07
URL: http://maximilianmariann.blogyd.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0