Fredagen :)

Gårdagen var bra. Åkte som sagt till skolan lite tidigare för att öva i verkstaden. Det gick superbra, Hanna och jag hittade astigmatism på Matilda och vi hade superbra sammarbete :p Sen hade vi kliniskövning om just korscylindern, tur att vi hade övat säger jag bara, för det är inte lätt med Läge 1/Läge 2 kan jag säga ;) Men nu börjar det sätta sig lite, men det är så mkt att tänka på! Det blir säkert bättre när man tränat in sig på det, ddet ska tydligen vara lättare att göra det i Foropter sen, ist för i provbåge som vi gör nu :)

Efter skolan mötte jag upp Carin på Bibblan och vi köpte biljetter till overallsittningen :D Det ska bli kul att använda ovverallen lite mer! Den är den 26 mars, så då blir det tentaslask!
Jag och Carin åkte hem till henne för att göra sista uppgifterna i fysiken. Duktiga tjejor! :) Strongt att göra det en fredag måste jag säga :) Lyssnade på Eric Saade som två små fjortisar, hahah! Men den låten är så bra! 
Sen slö kollade vi på teve, skönt! Skönt att bara umgås utan att egentligen göra så mkt. Det måste blir fler ggr! :)

Eric ringde lite senare, för han och jag hade en date med Maxi. Så vi begav oss dig för veckans skörd :)
När vi kom hem skulle han iväg direkt. Jag var så trött, Eric tyckte tom att jag såg lite sjuk ut :O Jag lagade lite mat och tände ljus.
Orkade inte blogga när jag kom hem, var helt slut! Ville bara gosa ner mig i soffan med en filt och bra film, sen somnade jag :p



Myspys!



"Why so serious?"


Xoxo / Josefine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0