Förlåt att jag Sfär!

GRATTIS KÄRA PAPPA PÅ FÖDELSEDAGEN!!


Andra dagen på overallsveckan och overallen åkte på såklart! Skönt!

Idag hade vi räknestuga 8-12. Jag ville seriöst skjuta mig själv, har panik.. Förstod ingenting! Det blev bättre framåt dagen, men inte ibörjan. Usch hatar den känslan!

Hanna och jag satt ute och åt lunch ute på terassen i det fina vädret! Soligt och vindstilla! :D Våren är här! Bestämde oss för att sitta ute och plugga sen, men det blev så hett. Våra små hjärnor kunde inte tänka, så det blev in i Pelarsalen igen där det var lite svalare :)

Vi satt till fem och pluggade, sjukt stolta över oss måste jag säg! (ja det ska vara säg och inte säga, har fått ngt skånskt uttryck där, haha!)


Kom hem och la mig i soffan och kollade på film och drack en massa te. Helt slut efter en heldag med plugg 8-17. Det är intensivt. Vet inte om jag känner att jag har kommit så mkt framåt, men vet inte vad jag ska plugga på mer :/ Helt sjukt för jag kan det verkligen inte!



Glad tjeja!

Vill bara ha lördag eftermiddag, så man är klar med denna helveteskurs! (förhoppningsvis..)


Xoxo / Josefine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0