Dan före tentadan

Tänkte jag skulle ta en lång sovmorgon och vakna typ vid tio, men då vaknar jag kl åtta helt klarvaken. Men det är väl så när man är ledig. Iaf för mig :) Borde sovit längre med tanke på att jag somnade vid ett nångång :S Men men, så är det :)


Nu sitter jag här och har gjort pama-minutris. Det är nästan som risgrynsgröt fast godare. Mums! Det är inte varje dag man har tid att stå vid spisen på morgonen och göra gröt :) Sjukt gott!! :)



Vet inte riktigt vad jag ska göra idag. Vill plugga lite, för jag vill inte känna imorgon på tentan att jag kunde pluggat mer, men var för lat helt enkel. Så ska nog göra det ett litet tag, men inte så jag rör ihopa allting. Sätta i lite flärpar och bläddra lite :)

Borde ta tag i diskberget här också, det är snart Mount Everest varning ;) Hahah!
Tror jag ska ta på mig springkläder och ut och springa lite också, det blir nog innan jag drar igång med pluggandet, eller om jag bara ska slappa och se på film, det är lockande det med alltså ;)


Naj, nu ska jag ta och göra ngt vettigt och vänta ut dagen så det bara kan bli lördag och tentan är över. Längtar till lördag kvällen då det är overallsittning! :D Det ska bli sjukt kul! Är taggad till tusen!!


Höres senare!


Xoxo / Josefine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0