Blivit mkt gjort idag!

Som sagt blev det en del plugg i bibblan på dagen.

Hemma nu från Ordförandemöte och gymet. Mötet var intressant, men lite segt.. Hade helst velat mötet det på en annan dag så jag inte missar mitt favoritpass på friskis :P Men det fick jag göra denna gång. Fick höra vad de andra föreningarna hade på gång och lite så. Även prat om nytt Corehouse :) Det var mest intressant idag tycker jag :P




Han som sagt inte på Henkes medelpass idag utan kom iväg från mötet kvar i åtta ungefär (det börjar sju) Så jag kollade lite vad det gick för pass efter bara för att liksom :) Så att det var ett intensivpass kl 8. Bokade in mig på det :) Kände att jag inte orkade med att springa på egen hand idag utan behövde någon som pushade på.
Hörs på namnet att det ska vara intensivt, men till en början trodde jag inte alls det. En äldre dam håller i passet och medelåldern var högre än på medelpasset. Tänkte det här blir nog chill. Men thcii fick jag. Vad jobbigt det var! Hur mkt armövningar som helst, jag som är så svag i armarna :P
Skönt att vara helt slut efter ett pass endå :)




Kom hem för en stud sedan, har precis duschat och ätit lite flingor. Känns tomt här hemma. Eric är hemma i Mjölby nu. Resan hade gått bra, så det är ju skönt :) Saknar honom redan <3


Cypern 08

Imorgon är det också full rulle!
Skola
först på morgonen, sen har jag och tjejerna bokat verkstaden, här vankas synundersökningar vill jag lova :) Kul kul! :D
Sen blir det step-pass på friskis :)
Får se om jag orkar åka till Maxi och handla också, har ingen mjölk kvar typ :p

Godnatt på er!


Xoxo / Josefine

Kommentarer
Postat av: eric

saknar dig med gumman <3

2011-03-17 @ 14:56:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0