Baguette njet!

Hemma från stepen, har duschat och fått i mig lite mat.

Sjukt jobbigt idag! Jag körde på ordentligt i början, tänkte att det här kan jag och det ska bli riktigt jobbigt. Och det blev ju jobbigt minst sagt :p
Kände att den baguette som vi fick till när fackföreningen var och föreläste inte la sig bra i magen :/ Mådde sjukt illa i mitten av passet, de kanske inte var i färskaste laget.. Brukar inte vara känslig då det gäller mat, men nu var det så att macken kändes i magen när jag skuttade omkring, fy!
Men körde på in i det sista endå! Här ska inte klagas, hahah!


Mår bättre nu efter en lång varm dusch och body-skrubb! Nice :D


Längtar till syster kommer på fredag! Då ska vi ha en rikgit systerhelg! Eric åker hem så det blir bara hon och jag här :)


Den ligger på handfatet så jag ser den varje dag! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0