Veckan som gått

Hej på er!

Hoppas ni haft en bra helg :) Det har jag haft. Fredagskvällen spenderades hemma hos Eric och lördagen hemma med mamma och pappa. Det är sista hela helgen jag ser dem innan det är dags att åka tillbaka till Kalmar. Sorgligt men sant. De åker ner till vår lägenhet nu på tisdag och är där en vecka. Hemma ngra dagar medans jag jobbar min sista vecka. Eric och jag åker till Alanya 6 juni och är där en vecka. Sen börjar mamma och pappa att jobba. Jag är hemma i tre dagar efter Turkiet, sen börjar livet i Kalmar igen.

Så det har varit jättemysigt att bara umgås med mamma och pappa igår och idag. Ni betyder allt <3


Denna vecka har jag även sprungit en del. Härligt att komma igång med det nu :)

Tisdag - 4,5:an i skogssjön
Torsdag - till spåret, två varv, och hem. ca 7 km
Söndag - 5 km



Nu blir det lite hemma-spa här. Måste fixa naglar och ögonbryn.

Hej så länge!


Xoxo / Josefine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0