Väderoptimist?

Hej!


Uppdaterar från jobbet här igen. Tror jag fick av larmet, tänkte jag skulle låsa om mig, så blinkar det rött. Hoppas inte securitas kmr :P

Jag tror verkligen på väderprognosen i tidningen. Det stod att det skull vara klart till halvklart 23-26 grader. Då åker kjol och gladiatorsandaler på. Kommer in till Linköping och det börjar regna. Tjohoo..! Så klart till halvklart kan också betyda regn. Så ni också vet det, att ta långbyxor och regnjacka. Typisk svensk sommar. Men det är skönt att vara inne och jobba då när det är tråkigt väder :)


Igår var det dock varmt och skönt på lunchen så då blev det att sola/äta i Trädgårdsföreningen. Härligt!


Underbart!


På eftermiddagen får jag sms av Ronja som ville hitta på ngt. Så vi begav oss ut till Berg när jag hade slutat jobba. Där satte vi oss på Jennys Café och åt glass och bara pratade en massa, du är bäst vännen! Vad skulle jag göra utan dig? <3





Så idag väntar en ny dag med jobb, blir nog att gå på stan på lunchen, fick inte med mina löparskor idag, brukar annars powerwalka 45 min på lunchen, men garderoben behövs uppdateras :P Med nyinkommen lön på kontot känns det helt okej att spendera lite ;)

Hoppas ni får en bra dag,

Xoxo / Josefine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0