Spring

Idag har jag jobbat i Mjölby. Så igår åkte jag till Eric som bor hos sina föräldrar i Mjölby nu i sommar. Vi åkte ut till skogssjön och sprang, gick sjukt bra! Kondisen börjar komma nu :)
Blev inget bad sen, det började regna.

Somande till The Killning sen i soffan. Jag kan inte se på teve på kvällarna, jag bara somnar :P


I morse var det hur varmt som helst att gå till jobbet, men det blev bättre sen. Sprang runt i Mjölby typ en timme. Skulle växla pengar till butiken och sen köpa aceton (utan olja) Och det fanns ju ingenstans.


Älsklingen kom förbi jobbet med chokladboll, söt!


Ikväll tänkte jag gett mig ut och sprungit igen, men jag var tyungen att säda mitt rum, det såg ut som ett bombnedslag och ett mount everest av kläder, men nu är det superfint!


Nu ska jag ner och umgås med min kära pappa. Johanna är i E-tuna och mamma är på tjejfest, så det är jag och pappa hemma ikväll. Mys!



Imorggon är det jobb som gäller igen,
Hej så länge!


Xoxo / Josefine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0