Previously

Hej på er alla!

Vet att jag inte uppdaterat på sjukt länge! Men jag hinner typ inte sitta vid datorn. Jobbar 9-18 mån till fre. Träffar kompisar och Eric och är ute och springer. Thats it. Hinner inte med mer :P
Det går ju inte att blogga från iphonen. Någon som vet varför? Då skulle jag uppdatera jämt. Går ingenstans utan min nya bebis :P

Lite roliga saker händer endå i mitt liv just nu, blir lite bilder på det :)

Jobbar och står i gör jag om dagarna. Det är jätteroligt faktiskt :) Var till och med med i tidningen :D





Lite kul va :P


Varit på Harry Potter premiär med syrran :D


Hur mysigt som helst! Bara en kväll jag och syrran. Det händer inte så ofta längre. Vi skrattade och grät om vartannat, hahah! Filmen var med andra ord grymt bra!


Fanta och rosé med min fina Vickan :)




<3



Lunchat med älsklingen när jag jobbat i Mjölby







Beställt nya glasögon från jobbet :D

Blev helt chockad när min chef sa att jag fick välja ett par :) om du inte hinner få dem tills du slutar så kan du alltid ha dem till nästa sommar sa hon :) hihi!


Jag älskar dem! Har letat som tusan efter ett par pilot. Passar inte i vanliga så dessa blir perfekt! Gillar att det är vitt innuti dem :)

Powerwalkat med bästa <3

Jag och Ronja var ute och powerwalkade här om dagen. Och pratade en massa. MYS!



Xoxo / Josefine

Kommentarer
Postat av: Maja

Jo det går :D

Jag kunde inte heller det först, men sen knäckte jag koden! Haha. Längst ner åt höger under rutan där man skriver inlägget så finns det en liten textrad som går att trycka på (minns inte vad det står, men typ ändra någonting :P) Tryck på den så ska det funka ;)

PUSS

2011-07-25 @ 15:51:48
URL: http://maaia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0