På jobbet

Hej!


Det blir en liten uppdatering från jobbet idag. Tågen går bara en ggn i timmen, så är på jobbet en timme innan jag börjar. Segt, men så är det. Det har varit översvämningar i Norrköping som gjort att trafikverket inte funkar som det ska.


Igår jobbade jag i Mjölby. Det var lite segt ibland, men det är skönt med lite lungare tempo också ibland. Här i Linköping komemr det in mer människor till buktiken. Efter jobbet igår var jag och älsklingen och sprang 5,5:an i MOK. Det var varmt. Konstig luft, men det gick helt okej. Vill att konditionen ska komma tillbaka typ nu ;)


Jag älskar dig, vill aldrig vara utan dig <3


Har fått mina glasögon nu från jobbet också! :D hur fina som helst! (Kan inte lägga upp bild nu för har inte kamerasladden med) Så de är på varje dag nu :)

Linkoping
Linköpings butiken

Hoppas ni får en härlig dag! Det ser ut att bli fint väder idag så det blir nog att äta lunch/sola i trädgårdsföreningen på lunchen :)



Xoxo / Josefine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0