Kalmar/Öland 2011!

JA ni läste rätt!!


Jag och Eric var nere i lägenheten och över på Öland i helgen :) hur mysigt som helst! (vi höll på att inte komma iväg först med avgassystem som hade losstnat, silvertejp löser allt!)

Iväg kom vi och fram till Kalmar kom vi :) Då blev det att öppna lite post och sådär. Mitt nya iPhone skal låg så fint och väntade på mig i blevlådan. Burberry. Sjukt snyggt!!
Kollade lite på The Killing, men jag somnade såklart ;)

På lördagen gjorde vi frukost och det såg ut att inte bli så bra väder, så det blev lite mer The Killing tittande innan solen kikade fram mellan molnen, då bestämde vi oss för att åka iväg.
Det bar iväg mot Öland!!



Jag har varit så mkt på Norra Öland så vi tänkte att vi intar Södra Öland. Men nedåt var det inte alls lika fina stränder. Vi åkte mer och tittade på varje ställe som det stod en skylt med bad på, men inget var sådär bra. Det slutade med att vi hamnade på en strand med en massa surfare ;) Hahah!







Vi begav oss hemåt när det blev molnigt. Framåt kvällen hade vi tänk oss att gå ut och äta. Vi hade fixat iordning oss för kvällen så kommer jag på att jag inte har min cykelnyckel med mig, så det blir en promenad in till stan :)
Gick runt till en massa ställen innan vi bestämde oss för att äta på ngt ställe som hette Ristorante nånting :P





Havets läckerheter. Mums!



Mysigt att äta ute!


Vi gick även (läs sprang) till coop för att handla lite på kvällen. Fem i tio komemr vi in och de stänger gallret precis när vi kommit in. Någon måste ju vara sist också :P

Gick även förbi Erics kompis Fredrik som är i Kalmar hela sommaren och hälsade på honom. Trevligt!


På Söndagen var det Eric födelsedag :) Grattis igen gubben!



Jag gjorde frukost till oss och han öppnade paket. En klocka fick han utav mig :)


<3


På eftermiddagen blev det hemgång.

Tack för en supermysig helg min älskling. Jag älskar dig.


Xoxo / Josefine


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0