Bestulen

Hej!


Sitter på jobbet, igår blev det en lugn dag på jobbet. Ingen Optiker på eftermiddagen så det fanns inte så mkt att göra. Jag räknas inte som Optiker än ;)
Solandes på lunchen i trädgårdsföreningen och sen in och jobba igen.

När jag kommer hem och till Mantorps station uppäcker jag att cykeln är borta. Vad ledsen jag blev! Kan man inte känna skillnad på ditt och mitt? Det var mammas cykel som jag lånar nu när jag är hemma över sommaren. Jag har cyklat med den i flera år till stationen och hem och aldrig lämnat kvar den över natten. Önskar att jag hade tagit mammas äldre cykel, men nu är det som det är.
Om någon ser en grå Sjösala cykel med sju växlar och svart cykelkorg som inte ser ut att höra hemma runt Mantorpsområdet. Snälla hör av dig!



Hade ingen lust att göra någonting igår. Eric kom och tröstade mig och vi myste lite. Satte på lite te och knäckemackor, sen somnade jag framför teven. Var tänkt att vi skulle springa men var inte på humör alls. Han var duktig som gav sig ut och sprang. Min älskling <3


Xoxo / Josefine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0