Torsdag 27 Januari

Föreläsning på Kocken, jippie..! Kul när det är is igen på cykelvägarna.
Men tillslut kom jag fram. Föreläsningen var inte kul alls, 10 lager av näthinnan liksom. Räcker det inte med att veta att det finns en näthinnan med stavar och tappar som är väldigt komplicerat. Nope här ska vi kunna alla detaljer, så min hjärna var inte med..
Föreläsningen började 10 och skulle hålla på till 15. Vid 11.20 säger hon att hon vill ha lunch, då har vi en sida att gå igenom kvar av alla miljoner sidor.
Njä, vi går igenom det, sen får vi sluta, skönt!

Claes kom in med Fysiologitenta resultaten. Jag fick VG!! :D Helt sjukt! Då blev jag asglad!

Gruppövningsfrågorna gör vi efter lektionen direkt, duktigt!


Minns inte vad jag gjorde på kvällen sen :P det får inte gå såhär långt imellaninnläggen. Uopsi ;)

Xoxo / Josefine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0